zondag 8 juli 2012

Amai mijn gat!!!

De eerste rit zit erop. van Wechel naar Sharpenhill en dan begon het hé. Bergke op en bergske af tot in Hoegaarden waar we een spaghettieke of een croqueske tot ons hebben genomen. Ik dacht: "We zijn in dus drinken we een ..." . Dat had ik beter niet gedaan. Ik denk dat den hoegaarden daar eens zo straf is dan bij ons. Mijne tikker sloeg over. Ik hing dan ook achter onze Johan (Luc Peeters) en onze Bradley (Kevin Sels). Het was nog 25km licht omhoog en ik hing dan ook vanachter aan de rekker. De laatste 15km konden we rustig Namen binnen bollen. Na naast de Maas over de kasseien gebotterd te hebben staken we het beekske over. Rechts omhoog en dan de misere, misere, misere ... Le Citadel de Namur. Hier deh mene hol nie mer zeeer want ik kon er toch nie mer op mene zaal blaaive zitte. Gelukkig was het niet meer zo lang en kwam ik als een fris hoentje boven. Nu snel naar beneden om den aankomst van de tour mee te pikken en een douche te pakken. Nog een verrassing want wie stond daar mijn allerliefste Griet en mijn 2 kapoenen. Zalig gewoon!!! Afscheid genomen met spijt in het hart en dan een stekske gaan eten met de kameraden. Nu nog een wijntje en dan mijne beddebak in.

Greetzzz Marc Cav allias Joeri

Nog wat sfeer foto's van de dag









3 opmerkingen:

  1. Helaba! Joeri, nen 'die hard' drinkt geen alcohol, he! En dan te bedenken dat ge liters van dat toverwater in de garage hebt staan. Zuivert daar in Lourdes uwe lever maar met wijwater. Allé, nog heel veel succes allemaal, ik volg jullie vanop een afstandje en vanuit mijne luie zetel. Groetjes van ons (Marjan & Wouter)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou halverwege al dowedgevalle zijn peisk. Goed bezig mannen!
    tommeke verbiest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op tijd na de inspanning een goei recup drinken he. Die ik mee gaf.
    groetjes
    Miel Verbraeken (papa van Manuel)

    BeantwoordenVerwijderen